pátek 3. července 2015

Stále přemýšlíte v čem je AFFILO.cz jiné? Už nemusíte!

Nekonverzní, někdy až nedůvěryhodně postavené e-shopy, které zdaleka nevrací affilákovi odpovídající výkon, jsme se rozhodli postavit od nuly tak, aby je dávalo v návratnosti smysl propagovat.

Celá myšlenka sítě AFFILO.cz je v tom, že affilákům nabídneme zdarma vytvoření kompletní kopie jakéhokoliv eshopu na jejich doméně, který máme v síti zapojen - AFFILOshop

Na něm affilák může začít sbírat vlastní objednávky a propagovat jej tak, jako by byl jeho vlastní.

Obrovské výhody tohoto přístupu jsou v tom, že affiliate partner nepřichází o žádnou objednávku. Zákazníka zkonvertuje přímo u sebe a má tak 100% kontrolu nad celou jeho konverzní cestou. Tímto řešením odpadají jedny z největších nevýhod affiliate, kdy například zákazník affiliate web proklikne např. přes den na mobilu, ale večer nakoupí doma v klidu z PC. Affilák návštěvníka získal a přesvědčil, ale zákazníka a provizi získal buďto někdo jiný nebo zůstala e-shopu. Tímto postupem běžně jako affiliate partner přicházíte o nemalé procento konverzí.

S vlastním AFFILOshopem nehrozí, že přijdete o provize. Vždy máte zaznamenáno 100% konverzí, a nezáleží na tom z jakého zařízení konverze přišla.

A navíc bude AFFILOshop napojen na:

  • Kompletní Analytics – aneb kdo neměří neví. Na vlastním eshopu můžete detailně analyzovat svoji návštěvnost a optimalizovat další postup propagace.
  • Traffic ze všech zdrojů - Povolena je PPC arbitráž, Remarketing, Emailing, Obsahový marketing. Zase, je to váš eshop a můžete jej propagovat ze všech zdrojů, které vám dávají ve vaší propagaci největší smysl. Výhodou je, že provize ve výši 20 a více procent vám dává až neskutečný prostor k tomu návštěvnost získávat a vám zbyde několikanásobně větší prostor zisk než jste v současné době zvyklí.


Nevíte jak začít? 

Připravujeme sérii návodů jak pracovat krok za krokem a vytěžit ze systému maximum. Zeptat se můžete také na v současné době nejživějším affiliate fóru v česku, kde vám zkušení affiláci poradí.


O jednotlivých prvcích, na kterých jsme v našem e-shopovém řešení zapracovali, napíšeme v dalších článcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat