čtvrtek 27. srpna 2015

Jak Facebook reklamou zacílit na odběratele newsletterů

Facebook nemá rád, když se přes jeho reklamy prodává. Nemají to rádi ani jeho uživatelé. Protože by všichni byli zahrnuti reklamou, která by říkala „Kupuj tohle“, „Kupuj tamto“, „Kupuj, kupuj, kupuj…“. Není to efektivní a všechny to otravuje.

Proto je lepší prodávat lidem, kteří už produkt, službu, značku trochu znají. A to mohou být třeba lidé, kteří už nějakou dobu odebírají novinky, zpravodaje neboli newslettery. Zkrátka máte na ně emailovou adresu – samozřejmě se souhlasem k oslovení.


Já vím, většinou slyšíte „Využijte Facebook k budování databáze emailů“. To je samozřejmě jedna technika, používám ji a je fajn. Ale když prodáváme, sáhneme pro jinou techniku.

V tomto článku najdete postup, jak propojit email marketing se sílou sociálních sítí a zvýšit jeho učinnost. Dozvíte se, jak importovat Vaši databázi kontaktů na Facebook, nasměrovat na ni reklamu a postupně tuto databázi aktualizovat. Nejdřív se ale podíváme na to, jaké možnosti cílení vlastně Facebook nabízí a k čemu cílení na databázi kontaktů využít.


  • Použijte stejné cílení na zákazníky, které jste získali na vašem AFFILOshopu! nebo na emaily posbírané pomocí Pop-Up okna.



Co dál?

Žádné komentáře:

Okomentovat