středa 19. srpna 2015

Jak a proč používat nový Facebook Custom Audience pixel

Facebook postupně do účtů zavádí nový pixel, pod který slučuje jak současné konverzní pixely, tak remarketingový pixel. Nejen, že se díky tomu výrazně zrychlí načítání skriptu a umožní měření více konverzí na jedné stránce, ale FB hlavně výrazně zjednoduší sledování konverzí pro (nejen) velké e-shopy a rozšíří možnosti Dynamic Product Ads https://www.facebook.com/business/a/online-sales/dynamic-product-ads . Krom toho je možné pixel sdílet s dalšími reklamními účty, a také do něj zadat mnohem více hodnot. Možnosti FB marketérů se díky této novince opět posouvají o několik úrovní výš. Pojďme si proto podrobněji ukázat, jak a proč nový pixel používat.



Pokud vůbec nevíte, o čem je řeč, začněte starším článkem Davida Lörincze http://www.davidlorincz.cz/david-lorincz-nastavujeme-remarketing-pro-obchodniky o původním pixelu pro remarketing. Vysvětluje v něm, jak pixel funguje a k čemu se vám bude hodit.




Co dál?

Žádné komentáře:

Okomentovat