středa 26. srpna 2015

Jak propagovat módu na Facebooku

Facebook je ideálním místem, kde mohou obchodníci s módou čerpat inspiraci, představovat nové kolekce, sbírat zpětnou vazbu a kreativně řádit. Propagace módních značek má už i u nás dveře dokořán otevřené a čeští fanoušci fashion stránky doslova hltají. Jestliže se pohybujete ve světě ramínek, převlékacích kabinek a módního designu, ale jste zatím facebookovým benjamínkem, začtěte se do dalších řádků – ukážeme vám, jak propagovat módu na Facebooku.

Mylnou domněnkou je, že by vaše stránka měla mít co nejvíce fanoušků za každou cenu a co nejvíce příspěvků za den. Zde totiž platí, že kvalita vítězí nad kvantitou.

Přitom stačí málo k udržení pozornosti vašich fanoušků a zapojení je do tvorby vašich stránek. Zvlášť u módy je výhodou zásoba krásných fotek, koláží, outfitů a vůbec zajímavého a chytlavého, tzn. sexy obsahu – jako příklad uvádíme POSHme.cz.


Aby příspěvek dosáhl vysokého dosahu, sdílení a likes, je důležitá jeho atraktivita. Je škoda Facebook využívat jen pro postovaní nudných aktualit z vašeho obchodu, když právě chytlavým obsahem udržíte aktivní své fanoušky/zákazníky a navíc nalákáte i ty nové.

,,Aktivní fanoušci pomáhají šířit váš obsah, a výrazně tak urychlují organický růst stránky a tím i nových zákazníků.” Eliška Vyhnánková


  • Využijte podobných efektivních metod k propagaci Vašich módních AFFILOshopů!



Co dál?

Žádné komentáře:

Okomentovat