pátek 28. srpna 2015

Jak správně sbírat maily pro databází uživatelů a rozesílek (technicky, lidsky i legálně)

Řekněme, že si chcete vybudovat databází e-mailů, na které chcete posílat, třeba, nějaký newsletter. Nebo provozujete online službu, do které se uživatelé registrují e-maily. Chcete si zjevně ušetřit čas, nebo mít těch e-mailů co nejvíce, tak to uděláte tak, že do databáze zapíšete jakýkoliv e-mail, který někdo napíše do registračního formuláře.

Což znamená, že dopadnete tak nějak jako databáze seznamky Ashley Madison, tedy získáte databázi plnou neexistujících mailů, překlepů v mailech i doménách, ale i mailů, které tam jejich vlastníci nikdy nezadali. V praxi to, v Česku, povede k tomu, že po první obeslání mailů se na vás sesypou stížnosti na Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). V příznivém případě se dočkáte varování a sledování, v méně příznivém vám rovnou vyměří pokutu. To proto, že v Česku máme zasílání nevyžádaných obchodních sdělení zákonem zakázané.

Přitom je to velmi, velmi snadné. Dodržení pár pravidel pomůže nejenom vám, ale také vašim uživatelům



Jak to použít při propagací kampaní v AFFILO.cz?

Nasaďte si na sběr pop-up okno, např. leadbox.cz, který si můžete nakonfigurovat ve Správci, případně jiné od rozesílkových služeb typu Mailchimp.cz nebo Smartemailing.cz.


Co teď ?!?

  1. Zaregistrovat se do affiliate sítě AFFILO.cz - zabere to minutku!
  2. Spustit si vychytaný AFFILOshop (zdarma) - E-shop naplněný zbožím vydělávající na provizích
  3. Jít na Kompletní seznam návodů pro affiláky a marketéry
  4. Sledovat nás přes Twitter, Facebook nebo RSS zdroj
  5. Diskutovat s ostatními affiláky o zkušenostech na Affiliate-Forum.cz
  6. = Konečně úspěšně začít vydělávat na internetu :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat