čtvrtek 20. srpna 2015

Zjistěte, co se díky vám prodalo za produkty

Jak zjistit, co se přes váš affiliate účet u AFFILO.cz prodalo? Jak najít produkty, které nejvíce „rezonují“ s vaší návštěvností a skvěle se prodávají? V AFFILO síti jednoduše. A věřte, že to není v ČR zrovna obvyklé, abyste v rámci affilu na e-shopu věděli, které produkty jste prodali.

Když opomenu své svěřené programy, kde to beru jako samozřejmost, tak moc jich nenajdete. Spočítali byste je snad během pár minut. AFFILO jde tedy vpřed a svým affilákům dává k dispozici podstatné informace, které potřebuje k analýze konverzní návštěvnosti.

Kde info o obsahu objednávky naleznu?

  1. Přejděte do svého AFFILO účtu.
  2. V levém vertikálním menu klikněte na možnost Přehledy.
  3. Dále klikněte na Přehledy uskutečněných událostí.
  4. Na konci každého řádku u objednávky je ve sloupci Akce ikonka bílého archu papíru.
  5. Po kliku na ní vidíte obsah objednávky, které jste jako affiláci přivedli.


Co se dozvíte v komentáři u objednávky


Najdete zde názvy prodaných produktů, vybranou variantu, počet objednaných kusů a také cenu.

V případě storna objednávky se dozvíte i důvod stornování (to je však závislé na prodejci, jestli info o stornu doplní).

Co s takovou informací?


Pomůže vám taková informace? Ano – víte, jaký typ zboží se prodává a můžete například ořezat PPC, bannerové, mailingové kampaně a věnovat se tomu segmentu, který se přes váš web prodává. Dále můžete ty nejprodávanější produkty dát jako ilustrační foto například do e-mailingu či PPC inzerátu v rámci reklamní sítě Facebook Ads...

Dávejte pozor na „rychlé soudy“


To, že v jednotkách objednávek budete mít „xyz“ plavky, hned neznamená, že se máte věnovat jen tomuto segmentu. Na rozhodování musíte mít mnohem větší množství dat. Desítky až stovky objednávek už jsou relevantní pro nějaké rozhodování. Dávejte pozor i na to, že vliv na objednávky má počasí i trendy v rámci celého roku apod.

Každé číslo/hodnotu si v rámci analýzy dat o objednávkách a návštěvnosti musíte zařadit do kontextu. Bez něj jste ztracení a slepě věříte nerelevantním údajům. Pozor na to!



Co dál?

Žádné komentáře:

Okomentovat