úterý 1. září 2015

Kde vzniká zisk e-shopu nejen na vyhledávačích zboží

Ukáži vám kde vzniká zisk e-shopu, kde ztráty a diskutovat budeme, jak tyto informace využít pro zvýšení ziskovosti e-shopu. Mohli bychom tomu říkat třeba „e-commerce intelligence“, „cool analytics“ či „wtf optimization“. Jistě by to obsah této přednášky vystihlo, ale my namísto cizích slov, použijeme selský rozum a na skutečných datech ze života navrhneme konkrétní tipy pro e-shop na českém trhu.


Michal Janík
Marketér. Od roku 2010 využívá pro správu inzercí e-shopů ve vyhledávačích zboží aplikaci Mergado. A tak si troufá tvrdit, že o tom něco ví. Přinejmenším vyzkoušel mnoho uliček, které nikam nevedou :)


Jak to použít při propagací kampaní v AFFILO.cz?

Využijte k vyladění xml feedů vašeho AFFILOshopu aplikaci Mergado.cz - můžete přes ní vypnout v xml produkty, které na srovnávačích zboží propagovat nechcete, napr. příliš levné zboží.


Co teď ?!?

  1. Zaregistrovat se do affiliate sítě AFFILO.cz - zabere to minutku!
  2. Spustit si vychytaný AFFILOshop (zdarma) - E-shop naplněný zbožím vydělávající na provizích
  3. Jít na Kompletní seznam návodů pro affiláky a marketéry
  4. Sledovat nás přes Twitter, Facebook nebo RSS zdroj
  5. Diskutovat s ostatními affiláky o zkušenostech na Affiliate-Forum.cz
  6. = Konečně úspěšně začít vydělávat na internetu :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat